Reklama na Spotify: Pro koho se hodí a pro jaké kampaně ji využít


Článek vznikl ve spolupráci s INSTINCT AGENCY, kde naplno využíváme Spotify reklamu v online kampaních.


„V dnešním světě je stále důležitější, aby se značky spojovaly se svým publikem na osobitější úrovni a komunikovaly s ním. Spotify je prémiový prostor, kde se můžete se svými zákazníky spojit a mít jejich plnou pozornost. Při správném uchopení mohou být audio reklamy velmi silným akvizičním kanálem vašeho marketingového mixu.“


Mohlo by se zdát, že zlatá éra rozhlasových reklam je dávno za námi. Stačí se ale rozhlédnout – díky rozmachu chytrých telefonů, bezdrátových sluchátek a inteligentních reproduktorů se nacházíme v době, která je pro audio marketing jako dělaná.

Obliba poslechu audioknih a podcastů roste – a s ní i množství zvukového obsahu na streamovacích platformách. Ty dokážou díky přesnému zacílení generovat zajímavé zákaznické příležitosti a budovat povědomí o značce.

Audio reklamy ze své podstaty velice dobře fungují. Zvuk je poutavý i proto, že jej lze „konzumovat“ při chůzi, vaření, řízení, práci a dalších běžných činnostech. Zároveň si poslech žádá téměř 100% pozornost uživatele – je totiž téměř nemožné jej kombinovat s jinými médii.




CELÝ ČLÁNEK SI MŮŽETE PŘEČÍST ZDE.




.